Internet- detox

Hallå allihopa!

Drar ut på en öde ö några dagar nu så ni vet. Det innebär att jag inte kommer ha tillgång till internet och därmed inte någon kontakt med omvärlden. 
Ha det fint så länge. Jag har det förövrigt väldigt bra här om ni undrade. Strandlivet är definitivt ett liv för mig. Vi har bott i bungalows, druckit cocktails, ätit god mat framför solnedgång och läst många sidor i våra böcker. Klagar inte!!
Kram 

Tog en sallad till lunch för första gången på resan. Tror inte magen min gillade det. Fick diarré sen. Men det var gott i stunden.
Vi hänger med kor och hundar om dagarna när vi tröttnat på varandras sällskap.
Unnar oss minst en shake/smoothie om dagen. Lever livet alltså.
Ännu en liten kompis
Hur god som helst. Synd att passionsfrukt är så dyrt hemma
<3
Allmänt | |
#1 - - vivian:

hunden <3 och ni <3

#2 - - vivian:

Smell ya later, jag åker till lund imorgon och den 25e åker jag till KAP VERDE

Upp