Förlåt!!

Jag har varit dålig på att uppdatera- f-ö-r-l-å-t. Kan skylla på dåligt internet, trötthet, bussresor, magbesvär. Men kan också uppriktigt säga att jag inte känt för att skriva här utan ventilerat mest i min dagbok. Jag har skrivit dagbok sedan jag var en liten tösabit på cirkus sex år " kära dagbok,idag har jag varit på Mcdonalds och lekt med isabelle..."De som inte sett min dagbokstrave i mitt källarförråd  har sannerligen missat något. Så det är därför det inte uppdateras här! Men jag kan tala om att jag och Louis levt loppan i södra Cambodja. Vi åkte ut till ännu en ö, koh rong sanloem, och solade, badade, åt god mat och hängde med härliga människor. Både jag och Louis var överens om att det varit fantastiskt men att vi båda såg fram emot ordentliga sängar, ac, eget rum och varmvattens duschar! 

Nu är vi tillbaka i Bangkok efter 12 h i en buss och o' vad det känns bra! Känns bekant och tryggt. Det är lättare att leva här än i Cambodja som är typ 20 år efter Thailand i utveckligen. 

Nedan är lite bilder från senaste tiden: 



Skriv inläggstext 

Min babe på båttur i kampot. Betalade fem dollar och fick en två timmars tur på denna sjö där vi fick se "fire flies" - super coolt! Och det ingick varsin drink!! Good deal :)
Såhär vackert var det! Påminde mig lite om mellersta östern.
Vi bad en man ta ett foto på oss. Alltid spännande att se hur andra är med kameran. Han fick helt klart godkänt.
En favoritrestaurang på ön ko rong sanloem. Åt här varje dag och typ flera gånger om dagen. Kostade mellan 1-3 dollar. Och de små flickorna på bilden serverade - så söta och duktiga på engelska tack vare alla turisterna.
Färsk frukt varje dag! Påminde mig om mammas "fruit plates" hon gjorde till mig när jag var liten till mellis och när jag var sjuk. Miss you mom ♥️
Ett av våra enkla boenden.
Bada bada bada :)
Folktomt. Fortfarande low season and loving it.
Förlåt, hoppas det inte svider för mycket att se alla dessa soliga bilder där hemma i regnet hehehe
En sovande Louis bebis
:))
Moses !
Väldigt uppfräschande ( är det ett ord ?)
Öde strand som tog en timme att ta sig till genom djungeln
Blurrig båttur
Vi lyssnar på podcasts när vi får nog av varandra. Här har Louis fått nog av mig.
Sminkade mig för första gången på veckor. Kände mig fin.
Magiskt solnedgångsljus - tack!
Allmänt | |
Upp